dinsdag 24 februari 2009

Hoogtepunten dag 1

Buiten de zware taak om je strandbedje te plaatsen naar de positie van de zon, zijn dit onze hoogtepunten van dag 1:
- het afscheren van Eddepet z'n baard
- een huwelijksvoltrekking op 't uitkijkpunt
- de reddingsactie van kanovaarders door jetskiers
- de Banana Papa, cocktail van de dag
- de show Cats in het theater van RIU Merenque

Andere genuttigde dranken:
- cola/gin (Ed) en cola/vodka (Lien) uit de likeurbar op de kamer
- rode wijn (deze wordt volgens ons aangelengd)
- rose (is heerlijk fruitig)
- Pina Colada mijn favoriet, smaakt wel heel anders dan bij ons
- Banana Papa en Banana Mama (rum, banaan en ijs)

een weetje: rum is hier veel goedkoper dan mineraalwater, zo wordt het ook geschonken en gedronken!

Enge beesten!
- 's avonds tijdens het wandelen werd Ed achterna gezeten door een grote tor
- in onze entree naar de kamer zat een hele grote sprinkhaan tegen de muur
- op het strand zijn overal uitgegraafde gaten, wat zich daarin verstopt wil ik niet weten

Vraagje aan pa Boer: "N.a.v. de ziekenhuiscontrole, nog nieuws te melden over uw schouder?"

Mededeling voor Peet: "Een kaartje vanuit hier versturen wordt afgeraden, komt pas na maanden aan (als tie al aankomt)".
Als het jou alleen om het kaartje gaat en niet om de gestempelde postzegel zouden we 'm op Schiphol, nog voor de douane kunnen posten.

Er zijn nieuwe foto's geplaatst, aan de linkerkant " onze foto's" ....

ga naar http://edenlien.blogspot.com om een reactie te plaatsen!!! Of als je al op de site zit... klik hieronder op "reacties".

6 opmerkingen:

  1. Haha, jullie zijn al lekker bezig! Dat wordt wat 2 weken lang!
    Groetjes en kijk uit voor torren en ander gespuis ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMM Dat ziet er heerlijk uit.
    Geniet er maar van!

    groetjes,

    Edgar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ed zorg wel dat je goed uitrust, want iedere keer het zonnebed verplaatsen is niet niets.
    Ed rum is water en water kost veel rum begrijp ik.
    waar poets je je tanden mee????
    Caroline moet ik langskomen voor de beestjes?
    Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoy.
    Het gaat goed met jullie zie ik
    Pa is naar het IJsselland geweest en moet over 6 wkn. terug komen.Hij moet wel naar de fiso.jullie moeten niet te veel slaapmutjes drinken anders gaan jullie nog meer enge dieren zien. Xxxjes pa en ma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Romantic People,

    Ik had jullie gisteren al een berichtje gestuurd, maar volgens mij is deze niet aangekomen, ik kan het berichtje in ieder nergens meer achterhalen. Dus hierbij een nieuwe poging: Gelukkig zijn jullie goed aangekomen!!! Het is heel leuk om vanuit hier jullie storie te volgen! Ga even kijken of dit berichtje wordt geplaatst. XXXjes Naat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey ik geloof dat ik toch nog een kans heb om vriendjes te worden hoor met Lizz! Mocht r vandaag zomaar even aaien!!!!Ja het is echt niet te geloven en ze heeft me niet eens aangevallen! Hahaha, nou jullie vermaken je in ieder geval, kijk uit dat jullie niet te moe worden hè! ;-p
    Groetjes en dikke kus XXX

    BeantwoordenVerwijderen